Köszönjük, Pipás Család, kiváló volt a szervezés, rendesen odatettétek magatokat.
Az idei első csapatos gurulás is jól sikerült, jó volt az összhang, semmi csalinkázás, vasalózás.
A zsámbéki romtemplom jelenlegi állapotában is gyönyörű. Impozáns látványt nyújt. A Lámpamúzeum egy lelkes, odaadó ember élete munkáját mutatja be. Számtalan lámpa, festmény és más emlék jelzi a gyűjtőmunka eredményét. Az udvaron a falusi élet használati tárgyai, földműveléshez, állattartáshoz szükséges eszközök, egy óriási olajprés, no meg egy tábori kenyérsütő, ami a Néphadsereg „arzenálját” képezte egykoron. Néhány páva hangos „éneke” is magára vonta a figyelmünket. Az ékes madarakat Balu inkább kemencében sülve, sörrel meglocsolva képzelte el, igen, ki hogy szereti 😉 Csoportkép, aztán indulás tovább Pátyra.
Pipáséknál pogácsával és kávéval kezdtünk. Technikai napunk első részeként a Shadow-k karbantartásáról beszélgettünk. Szó esett a rendszeres, időszakos műveletekről. Az olajról, funkcióiról. Magyarázatot kaptunk, hogy mik a leggyakoribb tévhitek adalékokról, csodaszerekről, csoda-tuningról. Megtudhattuk, hogy készülnek hazánkban a különböző márkájú üzemanyagok. Az elhangzottakról majd írok egy összefoglalót, hogy honlapunk olvasói is tanulhassanak belőle.
Ezután elgurultunk egy szomszédos utcába, ahol szlalompályát alakítottunk ki. Következett a bóják ritmikus kerülgetése. 😉 . Mindenki begyakorolhatta. Szlalom gyorsasági versenyt nem rendeztünk, de lassúságit igen, ami szintén komoly feladat volt. Ezt Rodox nyerte, nagy fölénnyel, ezúton is gratulálunk 😎
Jött a jól megérdemelt paprikáskrumpli, szuper volt. Majd a technikai nap gyakorlati része következett. Kispipás a ZLED cég tulaja, led-es fénytechnikai cuccokat kinál. Megirigyelve Balu gépén látott fény-kompozíciót, Rodox és én hasonlót szerettünk volna. Tehát két C4-es volt Kispipás munkájának színhelye. Kalákában szétszedtünk két motort. Rodox saját kezűleg szerelhette szét a sajátját. 😉 Tank le, benzin lefejtés, hogy következhessen a LED szalag szerelés. Ugye, jó esetben nem szabad a benzinnek folynia nyitott benzincsapnál sem, mert a membránnak zárnia kell. Ez Rodox tankján igy is volt. Az enyemből bezzeg simán dőlt a benzin. Nézzük csak. Á, rosszul szerelték vissza egykor a membránt, szorult a stift, a rugó nem tudta zárni. Balu megjavitotta. Balu rulez. 😎 Aztán Kispipás szerelte az elektronikát, Pipás saruzta a biztosíték bekötést, zajlott a munka. Akkura rákötni, kapcsolót felszerelni, csatlakozókat felforrasztani, szalagot felragasztani…majd minden csatlakozót összedugni…próba: MŰKÖDIK. Majd minden vissza szépen a helyére, a motorra. Sötétedésre el is készült mindkettő.
Nagyszerű, tartalmas nap volt, sokat tanulhattunk. Csapatmunkából jeles. Köszi a részvételt, a segítséget és mindenek felett 😉 a Pipás családnak a rengeteg munkát és a szives vendéglátást.